10 Aralık 2013 Salı

Mutsuz İnek

Son bir kaç gündür yeni bir proje üzerinde çalışıyorum. Henüz tasarım aşamasında olduğundan ve ortada bir görsel olmadığından yeni projemi şimdilik gizli tutuyorum... 
Ancak ilginç bir durum yaşadım. Evde, dışarda, çalışırken veya kızımla oynarken sürekli bir kare geliyor gözümün önüne. Ahır kapısından bakan mutsuz bir inek! 

Kardeşim, yazılarını severek takip ettğim Öteki Yüz adlı bir sitede okuduğu bir metinde küçükken oynadığımız ve adını "sürpriz" koyduğumuz bir oyunu hatırlattı bana. Oyunun kuralları şöyleydi: birbirmize bir resim çizer ve hediye ederdik. Sonrasında da resimin hikayesini anlatmamızı isterdik. İşte benim ahırdan bakan mutsuz ineğimin de bir hikayesi vardır. Gün içerisinde ansızın zihnimde beliren bu mutsuz inek sürekli ahır kapısından bakıyor. :) Üzüldüm haline. Acaba neden mutsuz? Hikayesini henüz bilmediğim mutsuz ineğin hayalimde canlandığı halini çizdim, belki inadı bırakır ve onu mutsuz kılan olay da şekillenir zihnimde. 
Sanırım yeni bir hikaye daha doğum aşamasında. Sancılı dönemde şu anda. İlham böyle birşey olsa gerek!  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder