12 Aralık 2013 Perşembe

Tümevarım

Mutsuz İnek'in hikayesi hala canlanmadı. O canlanıp nihayete erişimeden ben farklı bir projeye el atmak istedim. Durulmayan bir kafam var demiştim daha önceki yazılarımda. İşte kafamın içinde canlanan projelerimden birine daha başladım bu akşam. Proje henüz çok ama çok başlangıç seviyesinde olmasına rağmen küçük bir kesit paylaşmak istedim. Neden bilmiyorum ama bu bloga paylaşımda bulundukça fikirlerim çoğalıyor. :)

Bu proje ile ilgili bir şeyler söylemek için henüz çok erken. Yine yurt dışında bolca örnekleri olan bir çalışma olacak. Türk geleneksel aile ve yaşam tarzını yansıtmaya özen göstereceğim bu çalışmada. İlk çizimde de bunu az da olsa yansıttığıma inanıyorum. Gerçi o kareye televizyon üzerine ve vitrin içine dantel örtüler eklenecek. Ama o el emeği göz nuru dantel örgüleri büyüterek detaylı çalışmam lazım. Aksi takdirde annelerimizin emekleri görünmez olur bu boyutta. :) Anlayacağınız oldukça detaylı bir çalışma olacak. O nedenle parça parça çiziyorum. Sonrasında birleştirme işini ve renklendirme işini yine photoshop denen o harika programda yapacağım. Bakalım ne kadar başarılı olurum. 
Dediğim gibi proje çok detay çalışma gerektiriyor. O nedenle detayları tamamlayıp sonra bütüne geçiş yapacağım. Üniversitedeki hocalarım buna tümevarım derdi yanlış hatırlamıyorsam. Detaydan başlayıp bütüne giden. Tüme vardığım zaman tümü de paylaşırım... :)
İşin en güzel ve beni en çok motive eden yanı ise tüm bunları kızım için yapıyorum. Kızım henüz hazırladığım kitaplar için çok küçük ama bir iki sene sonra onunla çok eğlenceli vakit geçireceğime inanıyorum. :)

1 yorum:

  1. Kızımız böylesi bir anneye, bende böylesi bir eşe sahip olduğumuz için çok şanlıyız. Çalışmalarını büyük bir keyifle takip ediyorum.

    YanıtlaSil